BF + 3




Pyret trivs i magen men tycker nog att det börjar bli lite trångt. När den sträcker på sig så ser min mage inte klok ut och jag får så ont...
Med Tova fick jag aldrig känna efter hur det var att gå över tiden, hon kom 1 dag efter beräknad dag. Nu har det gått 3 dagar över och imorse var jag besviken men nu börjar jag inse att det är ödet.
Anders och jag har verkligen fått tid att slappna av och vi tillsammans med Tova får vara en underbar familj och bara umgås, skratta och kramas. Så det gör faktiskt inget om du stannar till helgen..


Igår packade vi med kvällsmaten och åkte till pilkällan utandör Sya, sen åkte vi vidare till mamma som bjöd på underbar fruktsallad.
Vi avslutade kvällen med att bädda ner Tova i vagnen och tog en långpromenad.

Idag har vi bl a varit i lillsjön och Tovaskrutta badade. Vilket underbart väder det har varit idag, vi har verkligen njutit.

På fredags ska jag till barnmorskan igen, får se vad hon säger.

Vad tror Ni?
När kommer bebis och vad blir det?





Kommentarer
Postat av: anna

Hoppas lilla pyret bestämmer sig för att komma snart!



Här känns det som att vi gått över tiden, men det är ju en vecka kvar.. Vidar kom två veckor tidigt och det hade jag hoppats på nu också.



Lycka till!

Kram

2012-07-04 @ 23:05:19
URL: http://www.tultron.se
Postat av: Charlotte

Markus och jag tippar på Fredag=) Lite svårt att bestämma mig för vad jag tror det är för en liten där inne. I början trodde jag pojke men sen har jag trott flicka, men nu när jag fick se bilderna så har du inte lika tydlig hormonrand som med Tova så det kanske är en pojke ändå. Hihi



Lycka till igen

2012-07-04 @ 23:08:25
URL: http://charlottelilja.blogg.se/
Postat av: Frida

ja hade ju tippat på idag, men om du inte är på BB nu så verkar ju d kört;) Tror på en pojke på Eltons dag annars!

2012-07-04 @ 23:13:30
Postat av: Milla

Jag tror på idag Torsdag. Eller jag trodde faktiskt att du var på BB inatt eftersom jag vaknade vid halv 3 inatt och kunde inte somna om!!! Fick någon lustig känsla där! ;) Det är så spännande :D

Jag tror faktiskt det blir en flicka! Puss

2012-07-05 @ 07:15:04
Postat av: Maria

Den där Milla verkar ju ha koll!:) Haha vad roligt att du la ut det här så sen och sen som hon så snart efter, måste ju ha gått jättesnabbt! Hoppas ni alla mår bra och STORT GRATTIS!

2012-07-05 @ 10:09:08
URL: http://darforvarfor.blogg.se/
Postat av: Emily

Härligt att läsa detta inlägg och veta att lillan har kommit! :)

Grattis igen finaste familjen! <3

2012-07-05 @ 10:25:41
URL: http://Emilix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0