Miraklet mår bra


Igår var jag hos barnmorskan Lena. Hon är så bra och de känns toppen att få ha henne som barnmorska.
Bebis hjärtljud tickade på bra, fortf över 140.
Det var god tillväxt i magen. Ligger inom det normala, något mot väldigt god tillväxt.
Jag blev faktiskt lite rädd att det är ett jättebebis jag kommer få krysta fram.

Kolla in detta


Alexandra
50 cm lång, 3100 g

Anders
50 cm lång, 3320 g

Men sen kommer karwowskigenen

Sebbe
54 cm lång, 4400 g

Gabriel
58 cm lång, 4899 g

Kusin Alexander
60 cm lång

Kusin Carolina
62 cm lång



kan fortfarande se mina tår, det är dock väldigt jobbigt att ta på sig skor med snörning

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kan jag förstå.

Rune är helt underbar! :)

2010-01-22 @ 14:51:49
URL: http://murraaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0