Massor gjort igen


Igår var Anders iväg och jag jobbade på hemma. Jag hann
* lägga i en tvätt
* sortera tvätt
* packa till resan till Båstad o Öland
* prova ut vilka kläder jag skulle ha med så slipper jag tänka på vad jag ska ha på mig
* städa bilen invändigt
* gå en promenad med hundarna
* städa stora skåpet med alla skålar o bunkar
* handla på City Gross
* packa lite till

Imorgon, torsdag, åker jag och Nikita först till Båstad på ombudsmöte. På fredag morgon bär det iväg till Öland på brandsvarnarutbildning. Nikita kanske blir räddningshund i framtiden *ler*
Tanken är att jag ska hålla brandvarnarutbildningar i framtiden.

Lista till Anders som är hemma
* värmen, något är galet så vi har inte full värme överallt
* torktumlaren, ska be honom snällt att ta en titt på den då ingen värme kommer
* mer utebelysnig, Anders har köpt så fina lampor och satt på magasinet, men vi behöver fler

Känner någon sig ensam eller pratsjuk så ring gärna min älskling i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0