Kärlek till en traktor...

I söndags var nästan den längsta dagen i mitt liv, hela dagen kändes som minst 2 dagar. Det kanske är så när man bor på landet, hoppas det =)

Jag, Alexandra, parade en hund på morgonen. Sen bar det iväg till IKEA, sen pysslade vi i huset i flera timmar, sen kom Elin & Mårten på besök. Mkt trevligt ! Elin är min gamle vän från högstadiet.
En annan mycket trevlig sak var att våra grannar kom och knackade på dörren och gav oss en korg. Det var verkligen rart och uppskattades mycket.



Innan vi pysslade i huset så testade vi Nuffe

image48
image49

Det var superkul att köra men roligast tyckte nog Anders att det var.
Han sken som en sol och man kände vilken kärlek han hade för Nuffe.

Kommentarer
Postat av: christian

dammm jag vill oxå köra traktor ju

2007-11-27 @ 18:44:10
Postat av: Emma Gustafsson

Hej på er!
Nu har jag också hittat hit. Jag får först gratulera till husköpet! Jag kommer i forsättningen att följa husresan här, mycket spännande + att jag måste ju ha koll på vad som händer i grannhuset (hur långt ifrån är man grannar igentligen??). Visserligen bor jag i Stockholm/Gävle för tillfället, men hemma är ju som bekant alltid hemma. Ha det bäst! kram Emma

2007-11-28 @ 15:58:08
Postat av: Alexandra

christian: om du ber snällt så får du säkert åka lite traktor =)

emma: hej, kul att du hitta hit. Jo vi är grannar, kan nästan se ditt hus =)
Lycka till med jobbet i Gävle / Stockholm.
kram

2007-11-29 @ 07:27:36
Postat av: gabbie

nuffe var ett gulligt namn :D

2007-11-29 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0