Julen 07, en succé

Tomtemor är klar
image171

och dukningen
image172

de fanns massor med mat och godis


vi började dagen med lite glögg, sen åt vi långsamt och länge


jag satt med bästis elli belli
image179

efter kalle och lite fika så spelade vi julklappsspelet och det blev verkligen lyckat, mest strid var det om en dörrmatta där det stod Oh skit not you again, duntofflor och trisslotterna....men alla blev nöjda i slutändan


det delades även ut lite vanliga julklappar, Gabriel fick en gitarr och Berta en morgonrock. Jag fick bl a en jättefin ring av min älskling, tyvärr har jag ingen fin bild på den.


en julklapp var även att Sebbe kom hem, han bor ju i storstaden nu
image187

sen blev det lite singstar


som sagt, det blev en lyckad kväll, alla var nöjda och glada
image191



speciellt värdparet
image195

TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER !

Kommentarer
Postat av: Cici

Verkar supermysigt! När ni kommer hem från Florida ska jag bjuda in mig själv

2007-12-26 @ 21:30:02
URL: http://cici.blogg.se
Postat av: Josephine

Det ser ut som en riktig drömjul. Jättehärligt att få fira en sådan första jul i huset! Nu antar jag att ni är på väg till lite varmare väder o jag hoppas att ni får det finfint. Vi hörs om några veckor!

KRAM!

2007-12-27 @ 09:02:52
URL: http://bjorkvagen15.blogspot.com
Postat av: Evelina

Underbart fina bilder. Ni ser så himla rofyllda ut - Julen är underbar! Ni har det så Fint i erat underbara hem., Hoppas att vi ses snart!!!
KRAM

2007-12-27 @ 22:38:36
URL: http://evelinahagelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0