Tid

Det är dålig uppdatering på bloggen men familjen är viktigare.
Agnes pluttan har fortfarande kolik och vi testar och fram med olika saker, hoppas att det är över snart.
Hennes kolik börjar 5-6 och håller på som längst till 8-9. Hon skriker inte hela tiden utan det är lite som en berg o dal bana. Vi lider med henne oerhört när hon har som ondast, hon skriker så högt och ljust då, armar o ben fäktas och ögonen flackar. Igår var hon även orolig på dagen men hade "bara" 45 min på kvällen.
 
I måndags tog jag hel-ledigt och vi åkte och lekte med Kristin och Maja. Här "åker" flickorna rutschkana.
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa o toktassarna

Alltså, jag kan inget om barn men typ alla mina vänner är visst småbarnsföräldrar nuförtiden. Har läst om både mjölkfri diet för mamman och akupunktur. Kanske bra tips för er med?

Hoppas ni blir av med problemen!

Svar: Hej Åsa och tack för omtanken =)Äter inte mjölk eller ägg samt testade akupunktur igår och ska fortsätta behandlingen så hoppas hoppas...
Alexandra & Anders

2012-09-13 @ 10:34:38
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Kattis

Testa Windi, fungerade som en dans på vår skruttunge!

Svar: läste ditt inlägg igår och de fanns inte på de två apotek vi besökte idag....men jag hoppas det är över, annars ska jag testa. Tack för tipset!!
Alexandra & Anders

2012-09-18 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0