Livet

Livet rullar på och ibland är det svårt att hinna med alla måsten.
Det ska handlas, laga mat, tvätta (städa mindre prio), sköta djuren mm mm.
Sen ska Anders börja med värmesystemet i Solvik denna vecka.
Jag är som med Tova inte fullt mammaledig utan jobbar. Ibland blir det många sena kvällar framför jobbdatorn.
 
Vi är trötta och gnälliga ibland men vi trivs, annars skulle vi inte skaffa oss så mkt som vi har.
En mysig stund är när barnen somnat och jag o Anders sitter och pratar o planerar utan TV. Anders har lärt mig så många bra saker, bl a att prata och förstå varandra. Att man drar åt samma håll.
Älskar min fina familj!
 

Kommentarer
Postat av: Maggie

Det låter så underbart Alexandra! Ni jobbar för att ha och behålla en bra relation, det är jätteviktigt för ingenting är ju gratis här i livet! Ni är jättefina ihop - det är jättekul att se att ni har det så fint och bra som ni har det - det har ni också jobbat för att ha ett så fantastiskt vackert och mysigt hus och hem. fortsätt så! Tova är så otroligt lik dig när du var i hennes ålder! Pussar och kramar till er alla!!! ;-))))

Svar: tack tack =)
Alexandra & Anders

2012-10-16 @ 11:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0