V.34

Nu rullar veckorna på. Imorgon går jag in i v.35. Tänkt om 4 veckor, eller 43 dagar kan vi vara 4 st tvåbenta i vår familj. Pyret i magen är nu ca 44 cm långt och väger runt 2,3 kg.
Jag har blivit stor nu, (är ju faktiskt höggravid) men känner mig fortfarande bra i kroppen. Ibland värker det i ländryggen men peppar peppar ingen foglossning el dylikt. Dock fått svullna ben..
Pyret rör sig massor nu men jag undrar om den lagt sig till rätta...det får jag se när jag åker till barnmorskan på ons. Vågen står på +10 kg, hoppas det inte blir så många mer...med Tova gick jag upp 14 kg.

Ska försöka ta det lite lugnare efter denna helg och förbereda mig för ännu en underbar upplevelse







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0