Tova Berthagen

Vår underbara skatt som äntligen börjar bli Tova igen. Glad, sprallig och stretar inte emot.
Vet inte vad det är med oss just nu men vi vill bara vara med henne hela tiden, kan titta på henne i timmar och jag vet inte hur många gånger per dag vi säger hur underbar hon är.
Jag tror att jag är lite nervös över att det ska komma ett till barn i famlijen och hur Tova ska reagera. Men jag tror det kommer bli bra.

Förstod inte att kärleken till ens barn kunde vara så stark!






I tisdags var vi på grillfest på dagis, kul att få se henne springa omkring i den miljön som hon vistas i hela dagarna när vi jobbar.






Idag är det förskolans dag och då skulle elever från Kungshöga komma och sjunga för dom. Alla barn fick vara klädda i Astrid Lindgren figurer om de ville. Det var inte svårt att lista ut vad Tova ville vara..




Tovas fröken Gunilla visar hur stark Pippi är


Fick en bild av Josse där Tova rider på lilla gubben

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tova var jättesöt som Pippi, försökte med Emelia men hon vägrade :D Trots att hon gillar filmerna, hade kanske funkat bättre med Lotta s

2012-05-25 @ 08:26:07
URL: http://knytet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0