Otur, när ska det vända?

Jag brukar inte vara den som klagar och jag vet att vi inte har det värst men nu är jag trött på all skit.
Förra helgen och börjar av denna vecka var Anders sjuk, vi skulle klyva årets ved men Anders orkade knappt en dag och jag förstår honom.
sÅ fort vi ska jobba så blir någon sjuk...
Igår efter Anders målat alla lister till Solvik så skulle han åka dit och fortsätta jobba eftersom det måste bli klart snart då hyresgästen flyttar in i juni. Vad händer då, jo troligtvis går turbon sönder på ena bilen. Hej då pengar!
Jag blev superförkyld igår, nästan o ögon bara rinner, ont i halsen, hostar...
och som pricken över i:et så blev Tova magsjuk inatt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas Ni mår bättre nu... Kram

2012-05-08 @ 22:05:00
URL: http://livetialmlunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0