Allt växer

Kropp, knopp och hår! Tänk att hon snart fyller 2 år och ska bli storasyster i sommar. Var tar tiden vägen?




I söndags premiärsov hon i eget rum och egen säng. Hon har sett oss renovera det rummet länge så hon blev så glad när vi ställde in nya sängen och bäddade. Har sovit som en prinsessa hittills, fick gå upp en gång i natt då hon ropade på mamma men sen sov hon vidare till halv 8.

Hon är inne i en mamma period nu, inte så konstigt eftersom jag varit hemma med henne när hon varit sjuk. Det är mycket älskar mamma och kram och puss vilket jag bara älskar att höra.

Det är även mycket inte göra, ex tova inte sitta stolen, inte borsta tändela. Men jag bara ignorerar det hon säger och hon gör som jag vill mestadels.
Det är även mycket MIN, min mamma, min pappa, mina.... på dagis så berättade dom att de flesta snart 2 åringar hade börjat med det.


Vårt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fina lilla Tova!

Visst blir man varm i hjärtat när de säger MIN mamma, eller MIN farfar mm...

Underbara ungar! Tänk att det kommer komma en ny liten en som man ska få följa i livet. Barn ÄR livet!

2012-02-22 @ 15:58:57
URL: http://livetialmlunden.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja var tar tiden vägen!!!? Stora fina tjejen som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta <3

2012-02-22 @ 19:22:58
URL: http://houseandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0