Julfint

I söndags var det 1a advent. Ni som känner mig vet att jag brinner lite för julen. Det är en sån fin tid.
Anders bara ler åt mig när han ser hur jag lyser när julpyntet kommer fram.
Längtar till Tova kan julpynta med mig.








framför blomman är en bit av en gammal kakelugn som vi hitta i panhuset









Vi har även flyttat ut TVn i stora rummet. Förstår inte varför vi inte gjort det tidigare. Dumt att inte vara i det rum man tycker bäst om.



Tova hjälper pappa att göra apelsiner med nejlikor

Kommentarer
Postat av: Josephine

Va fint du gör det gumman, jag saknar er!

2010-11-30 @ 12:08:15
Postat av: Elisabeth

Julen är mysig och ännu mer med barn i huset =)

Det ser verkligen jättemysigt ut, ni ser ut att bo så härligt.



2010-11-30 @ 12:34:55
URL: http://knytet.bloggplatsen.se/
Postat av: Kristin

Vad fint du gör det Alexandra!

Jag förstår att ni trivs :)

Det ser så himla mysigt ut.

Synd ni inte kom på sången. Krya på dig.

Kram

2010-11-30 @ 14:17:50
Postat av: Pauline

Så otroligt fint ni har det!

2010-11-30 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0