Vårt mirakel 34 veckor


Jag är i vecka: 34
33 hela veckor + 3 dagar
Jag är i månad: 8
Antal dagar kvar till förlossning: 45 (måndag)


Bebis

I vecka 34 är medelkroppslängden 46 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2350 gr. Huvudets omkrets är 32 cm.
Barnets hud blir mer rosafärgad. Om det är en pojke så har testiklarna vandrat ner i pungen.
Sist när jag var hos barnmorskan ( 5 februari) så låg bebis med huvudet nedåt.

Jag
Känner att jag börjar bli klumpigare och orkar inte lika mycket. Jobbigast är värken i ryggen.
Men annars känns det jättebra. Fick några rejäla sparkar igår så jag nästan flög framåt.
Jag längtar efter att få krama och pussa det lilla knytet som jag haft i min mage.





Kommentarer
Postat av: jennifer

seru ut som du har en nätt och fin mage :) Mysigt!

2010-02-24 @ 18:34:05
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0