Fredagsmys med Josephine & Jonas


Igår kväll var en supertrevlig kväll.
Jag lagade vildsvin med riven råstekt potatis, rödvinsås och stekt sidfläsk.
Till efterrätt blev det kokos och chokladgratinerad frukt.
(första gången som jag är nöjd och stolt över min matlagning)

Vi diskuterade vilt om allt, från stuvade morötter till silikonbröst.
Det var en mycket lyckad kväll.
Tack kära vänner




Jonas och Artur. Vill tillägga att alla våra djur bara älskar Jonas



Söta Josse



Anders och Jag lyssnar

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack så jättemycket själva, var kanontrevligt!! Hoppas Strindberg har kryat på sig, själva har vi en katt med varande öra... det är roligt med husdjur nästan jämt!





Spännande bild...;)

2009-01-24 @ 21:34:58
Postat av: Mia

Är Strindis krasslig?? Hans systerdotter blev biten av en hund igår (Rova),nu är hon okej men det tog ett dygn. Ögat fick sig en smäll så det rann och svullnade igen, och så hade hon näsblod.



Mina katter är för nyfikna för deras eget bästa.. Alla hundar är inte som våra, så ät inte av andra hundars mat är ett tips!

2009-01-25 @ 09:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0