Nyår 2008- en succé


Festen rullade igång kl 19.00 med lära känna bingo. Det gick ut på att hitta peronerna som det stod om i rutorna, ex hitta personen som jobbar på akuten.










Eva (till vänster vann bingon)
Undrar vad Anders tänker när han står vid dessa läckra kvinnor?`


Sen blev det dags att sätta sig till bords. Under tiden vi åt så ordnade Ninni och jag en tipstävling.


























Sen var vi tvungna att ta reda på svaren på några tipsfrågor.



Jens tittar avundsjukt på Chille.....hur kan du vara så kvick?



När det skulle blåsas ballonger så skrattades det lika mycket. Det var jämt...men Frida D vann


Sen kom tårtan





Jens, Ninni & jag fick gå fram och blåsa ut ljusen




Anna vann tipstävlingen


Sen blev det raketer och bubbel vid 12-slaget






Dans, dans och dans.
Ja det dansades och minglades fram till kl 06.00. (bastades efter kl 04.00)



Putte nöjd och glad







Alla är välkomna till Fiestad, oavsätt längd

















Ninni och jag tackar för en alldeles underbar fest och tack för alla presenter.


Kommentarer
Postat av: Gabriel

Jag tror Att Berta tänker på Alexandra

2009-01-02 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0