En dag på stranden









Kommentarer
Postat av: frida

ni e så fina!!!

2009-01-21 @ 22:04:53
Postat av: Magda

hej my dear..all the time i write to you mails, but you dont answer me,i don't know maby i have wrong adress e-mail or you don't wont write to me.. :( many hugs for you.:*

2009-01-22 @ 13:33:19
Postat av: Alexandra

Hi Magda. I haven't got your mail !!!!!!! =(

my address is [email protected]

try again =)

hugs =)

2009-01-22 @ 14:35:17
Postat av: Alexandra

Frida. tack =) puss

2009-01-22 @ 14:36:33
Postat av: Josephine

Kameran verkar ju super, mycket fin skärpa!

2009-01-22 @ 19:16:16
Postat av: jennifer

Vi kommer nog med ideer båda två. Fast på olika saker, Martin som håller på med sten och kakel i arbetet har mer ideer för badrummet som ska bli i källaren,köket osv. Medans jag är mer för det pyssliga,möbler,färg och så. Men det är roligt att fixa tycker vi båda. Martin skulle vilja bygga ut, men jag tycker de är onödigt då vi har sagt att om ett par år när jag får fast jobb så kommer vi börja leta större hus på landet. Ja men vi börjar så smått så smått känna oss lite färdiga här inne nu. Ideerna börjar bli färre och ganska mycket är gjort. SÅ i sommar blir det trädgårdarbete och husmålning förhoppningsvis:) Och jag kan säga att trädgårdarbetet inte är min starka sida, även om ja tycker de är kul:) Så de blir spännande, hehe. Du vet inte om någon auktion snart? Är så sugen på lite ombyte av möbler:) Ha en trevlig helg!!

2009-01-23 @ 14:33:09
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0