Leden


Jag blir så trött och leden på folk som inte är raka och säger sanningen.
Om man går in på Fiestads hemsida så kan man nu läsa en liten förklaring till varför vi startade eget.
Det fanns inget kursunderlag till oss på Klubbarp, då de som jobbar ideellt går före, något jag respekterar.
Jenny och jag tog då steget till att starta själva och ha kurser på sidan om, precis som andra instruktörer på klubben.
Och vad leder detta till?
Falska rykten om att Jenny och jag tackat nej och att de som jobbar ideellt är tvugna att ha kurser.
Jag tänker inte lägga energi på denna skitsak då vi har sanningen skriftligt från utbildningsansvarig.

När man är utbildad och älskar sitt jobb så måste man väl kunna få göra det.
Ska vi behöva vänta ända till sommaren? Vem vet, då kanske det heller inte finns underlag.
Våran tanke är ABSOLUT INTE att ta medlemmar från Klubben.
Vi hade hoppats på fortsatt sammarbete.

Skitsnack är inget för mig, prata direkt med mig om det är något man stör sig  på.


Kommentarer
Postat av: Christian

Go go. Det är ni som gör rätt.

2009-02-13 @ 19:50:11
Postat av: Mia

Det kommer lugna sig, man får ta skit när man är framåt och vill något bra. Tom på mitt jobb har jag fått utskällning av kollegor för att vara för ambitiös. Skitsnack, var och en har sin ambitionsnivå. Kör på med er goda anda, det gör hundarna gott=)

Tack för goda bullar, duktig lillebror som bakar så smarrigt!

2009-02-13 @ 23:15:45
Postat av: jennifer

Herregud, det är ju ett super bra initiativ. Bli inte lessen. Kör hårt nu,det kommer gå bra!

2009-02-14 @ 08:51:51
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Emilix

Jag tycker ni har gjort rätt!

Ni måste förmedla den kunskap som ni tror på!



De första uppförsbackarna är tunga, men ni kommer fixa det, och rätt vad det är så går det mycket lättare!

2009-02-16 @ 09:37:36
URL: http://emilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0