Aslämma - Att Slemma


Förra veckan bar det iväg till Tunisien med mamma. Det var jätteskönt att få komma bort en stund till värme och sol men redan på söndagen började jag längta efter mössan och Anders.

(klicka på de små bilderna så kommer större bild på)



utsikt från balkongen



första ölen



hotellrummet


Bilder från Medinan, borg som var full med massa små mysiga gränder och shopping




















hotellets sopnissar



Tunisisk mat, coscos med kött och grönsaker


Beduinsk afton
















Lite sol och bad hann vi oxå med


























Blandat





 

 











Vi åt två middagar med ett väldigt trevligt par från Halmstad



Jag är supernöjd med resan men
Borta bra men hemma bäst


ps. aslämma betyder hej på arabiska


Kommentarer
Postat av: Josephine

Det såg trevligt ut! (jag ljuger så tungan blir blå...:))



Tycker jag känner igen den bruna klänningen som mammaBarbara har bland restaurangbilderna....tjusig sak!

2008-11-15 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0