Hur Anders och jag träffades.....


Dagen efter midsommar för 4 år sedan så träffade jag mannen i mitt liv. Det är en märklig historia.

Det började med att jag var på fest och kände att jag inte ville vara kvar, jag velade mellan Mjölby och Linköping. Jag bestämde mig för att åka till Linköping och gick ner till tåget.....ops, det var röd dag så det gick inga mer tåg.
Tar då upp mobilen och ringer Amelie Alvarsson som jag inte pratat med på jättelänge, hon var i Mantorp men på väg till Linköping och hade ordnat skjuts av en grabb jag inte minns.

Vi betämmer oss för att gå in på BK, vi hade inte åldern inne men med lite push up så var det inga problem.
Vi dansade och hade jätteroligt.

Sen fick jag syn på honom, lång kille med ljust hår (tvärtemot alla andra pojkvänner ja haft) och han dansade superbra. Sånt gillar jag!

Eftersom jag inte är blyg av mig så dansar jag mot honom med ryggen och nyper honom i rumpan. När han vänder sig om låtsat jag som ingenting men tyvärr såg han inte mig....
Aja, jag nyper honom en gång till i rumpan och då får vi ögonkontakt. Vi står och röjer på dansgolvet tills det stänger.
När vi kommer ut från BK så kommer jag på att jag inte vet hur jag ska ta mig hem.

Som tur var så fick jag sova hos min Prins.



Kommentarer
Postat av: Amelie

oj herregud!

var det så länge sen.. 4 år!

ojojoj.. Grattis till er båda. kul att ni hittade

varandra den kvällen.. mysigt... ;)

Kram

2008-06-26 @ 15:23:25
Postat av: frida

Ett bamsegrattis till er!!!

2008-06-26 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0