Lite blandat


Stickan ska flytta till Mjölby, till Sara & Dani och det kommer bli superbra.
De var och hälsade på i måndags och Dani kunde inte släppa Stickan
De ville även behålla namnet Stickan (Mia nu är du nog stolt =) )
Ja, det är inte långt kvar så jag tar vara på varje minut tillsammans med den lille.

I mådags så kastrerades Stringberg & Zoega hos Ritva.
I vi tog dom i rätt tid då Anders sett Strindberg rida på Zoega....inte bra....
Nu är dom inne i en vecka och än så länge så funkar det bra, dom håller Fliza och Stickan sällskap om dagarna.
Batman är lite upprörd för han undrar var hans kompisar har tagit vägen.
Annars är alla djur nöjda och glada.

Igår ringde det en tant och frågade om jag hade några valpar....ryktena sprider sig....bättre att sälja till kontakter är på annons. Fast sist hade jag en himla tur med Misius familj.
Vi får väl se om det blir fler valpar i Fiestad.......

Annars har det inte hänt så mkt, jag har äntligen bytt däck på min bil (nu går den ännu fortare).
Vi längtar även till nästa ons, då kommer Anders föräldrar och farmor. De ska bli så mysigt. Tror även vi får en hel del gjort =)

Idag har jag tänkt att köpa något till min underbara man som fyller 27 år på söndag. Han firar den genom att åka ner till Tyskland med arbetskamraterna (ni vet vad man gör i Tyskland)

Njut av det underbara vädret, igår somnade jag på en filt i trädgården....
NU KOMMER SOMMAREN

//Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0