Förändringen...så här ser det ut efter 1 månad

Min jobbhelg i Stockholm gick bra. Irriterar mig dock på folk som låter sina hundar pinka o skita inomhus fast arrangörerna inte tillåter, det bästa är att de inte ens tar upp efter sig utan bara tittar sig omkring och går därifrån.
Anders har varit hemma och slitit i helgen, har bl a tapetserat hallen med pappa Tomas.

Före
image126

Efter
image127







Utan gardiner
image135

Med gardiner
image136

Och jag har skaffat mig lockigt hår, fast alla verkar inte gilla det =)


Kommentarer
Postat av: Stina

Faaan, va fint d blev!!! Både tapeter, gardiner å hår!! Pussar!

2007-12-17 @ 16:35:22
Postat av: Josephine

Ni är då driftiga som få och jättefint blir det alltihopa. Skillnaden i hallen är ju otrolig! Måste verkligen ge tummen upp för Tomas gardinval, de var jättefina o passade jättebra.

Ska bli spännande att se din nya look, vi får dock se hur det blir på fredag, jag har maginfluensa. Har inte kräkts eller så sen tidigt inatt men jag mår inte jättebra precis.

Kram!

2007-12-18 @ 19:03:49
URL: http://bjorkvagen15.blogspot.com
Postat av: Evelina

Så Fin du blev i håret :D Puss*

Gardinerna är ju helt underbart fina :D

2007-12-27 @ 22:35:34
URL: http://evelinahagelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0