Kolik

Vår söta lilla Agnes har/har haft kolik. Det har varit tufft, höra henne skrika av smärta, man kan inte fokusera på något annat under den tiden.
Nu har hon varit bra i 2 dagar så hoppas att det är över nu.....de var över för ca 1 1/2 vecka sedan men kom tillbaka förra helgen...
Vi har testat minifomdroppar, semperdroppar, massage, värmedyna, jag äter inte laktos eller ägg, akupunktur och ge henne fänkålste. De som hjälpt mest är akupunturen, te't och massage (se 1177).
(min barnmorska som går valpkurs hos jenny rekommenderade mig akupuntur och mamma Barbara fänkålste't)
 
Man undrar varför vissa barn och speciellt sitt eget ska utsättas för detta?
Även att Agnes har haft kolik så förstår jag att det finns de som  har det ännu värre. Agnes kolik har bara varit på kvällarna, från 5-6 till 8-9.
De senaste 3 veckorna har det hållt på från 30 min till 1 timme.Nu somnar hon för natten mellan 7-halv 8.
Hon har även haft lite ont på dagarna, då är det inget skrik utan gnäll. Men annars ler hon och skrattar så fort vi pratar med henne.
 
 
Älskade hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi håller tummarna att det är över nu, så hon slipper ha ont mer och Ni slipper lida över att se henne ha ont - för det är verkligen den värsta smärtan som förälder... Kram till Er

Svar: de kommer o går lite men mycket bättre!!
Alexandra & Anders

2012-10-05 @ 08:02:17
URL: http://livetialmlunden.blogg.se
Postat av: Milla

Vilken helt fantastisk bild!! Underbara unge :D

Svar: ja d är hon =)
Alexandra & Anders

2012-10-05 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0