Nära nu





Mår fortfarande himla bra och känner mig bra i kroppen. Vågen står på + 12 kg.
BB-väskan är packad och känner mig mentalt förberedd, måste träna lite mer andning bara. Var så himla duktig på det innan vi fick Tova och det hjälpte massor.
Har varit lite nojig över att det är en sån babyboom denna sommar och att man t o m kan bli skickad till Jönköping. Men min barnmorska lugnade mig och sa att man prioriterar omföderskor då de går fortare och berättar jag att jag var öppen 9 cm sist jag kom in så kan de inte skicka mig vidare.
Förstå att vi har två barn snart :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Nu är det spännande! Tvåbarnslivet är fantastiskt som du ju vet... Ännu en liten varelse att älska obegränsat!

Lycka till!

2012-06-25 @ 21:50:24
URL: http://livetialmlunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0