Graviditet nr 2

Är i vecka 15 nu. Det går fort men tänker jag att det är ett halvår kvar så är det lååångt kvar...
Denna graviditet har hittills varit både olik och lik den med Tova.
Med Tova mådde jag illa o kräktes hela tiden de första månaderna, men denna gång har jag inte behövt göra det en enda gång.
Dock har jag haft spänningshuvudvärk.....vilket förra gången ledde till dessa ménieres anfallen runt v 18. Jag ber att jag ska få slippa dom denna gång.
Även att man har varit gravid innan så tycker jag att det är så häftigt, att det bor en liten liten människa i mig som ska komma ut och bli så underbar som Tova.
Vi tycker det ska bli så spännande att bli fyra! Eller 11 om man räknar med djuren =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Lilla magen :) Så fin!

2012-01-04 @ 20:39:35
URL: http://houseandcookies.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh vilken söt liten bula :D

Vi håller tummarna för att Du ska fortsätta må bra! Kram

2012-01-04 @ 20:42:32
URL: http://livetialmlunden.blogg.se/
Postat av: Maggie

Jättekul!!! ja, visst är det fantastiskt Alexandra -det tycker jag också!! Barn är verkigen en gåva - man uppskattar och älskar dem så mycket/man förändras ganska mycket i sig själv i och med dem. Barnen lär oss också att det finns andra människor än man själv - gäller speciellt de som är egocentriska av sig. Underverk är det och det är jättekul att se utvecklingen. ha det så gott Alexandra - med hela familjen - önskar jag dig .....KRAMAR!!

2012-01-09 @ 10:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0