Uppdatering

Förra helgen var jag, Jenny och Marianne på Öland och gick en raskunskapsutbildning. Mkt intressant, ju mer jag lär mig om raserna desto mer förvirrad blir jag vilken ras som vi ska ha senare i livet.
Egenskaper som rasen har går inte att få bort, det kan bara förstärkas eller dämpas.
Jenny och jag är verkligen stammisar på Eriksöre Camping på Öland men det var fint att få se det igen.





Fina Fliza var med mig


Har haft avslutning på vårens vardagssamarbete, jag kommer verkligen sakna kursarna men när min agilitybana är klar så får jag se dom igen :)
Byggde en bana på avslutningen o det var mkt uppskattat.








Lilla Artur går viltspårskurs hos Jenny, vi måste verkligen träna för att klara anlagsklass men vi är på god väg.




I fredags var Linda Atmer hos oss. Hon är hundproblemsutredare och Fiestad Hundklubb har ett samarbete med henne.
Vi ville ha hjälp med skällandet vid dörren och vi fick massa matnyttig av henne. Nu tränar vi.....ni som kommer hem till oss knacka, ev gå in men stå helt still tills vi kommer. tack =)

Vill ni ha hjälp med något beteende hos eran hund se, se här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0