Glädjer

Vad jag älskar mina jobb! Mitt jobb som djurförsäkringsombud och som hundinstruktör.
Och när folk säger att man gör ett bra jobb så värmer det verkligen och man blir sporrad att göra sitt jobb ytterligare lite bättre.


I söndags så sa en kursdeltagare till mig att det var den bästa kurs hon någonsin gått på.
När jag sa att kursentillfället var slut så stod alla kvar med sina hundar, fick förklara att det var slut igen och de ville inte åka hem....det är ett gott betyg.

Idag fick jag detta mejl av en försäkringskund:

Haha. Vet du Alexandra att du är nog typ det mest tillgängliga ombud som existerar måste jag nog säga : )

Skämt åsido:  Vi har diskuterat det här ämnet flera gånger genom åren,  jag och andra djurägare. Det finns ingen annan än jag som har ett ombud som skickar jul och nyårshälsningar eller som kommunicerar så mycket som du gör med dina, jag lovar ! Mina bekanta är avis, haha : )

Mkt uppskattat!

Vem blir inte glad för ett sådant mejl?



Jag lägger ner mkt energi på mina jobb trots att jag även är mammaledig. Så bakning, inredning mm har jag lagt lite åt sidan. Energin o tiden räcker inte till.
I början av april ska jag på en liten resa till Köpenhamn med Folksam.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0