Färglad unge!





Det verkar vara en tjeja som trivs på dagis.
Första veckan var vi med henne mån,tis, ons satt Anders i fikarummet och på tors fick vi börja åka hem..
Denna vecka säger vi nästan hej då direkt...inte ett gråt än men idag var det riktigt jobbigt för mig...phu
. Jag har lite ångest, vill inte lämna bort henne...
Måste tacka min mamma, Tovas mormor. Hon har alltid tagit snabba avsked när hon varit barnvakt, inget gråt!

sen har vi ju Josse som jobbar på Skogsgläntan och kan ha lite koll på henne...

Vid 2 ska jag hämta hem henne =)


Kommentarer
Postat av: Josephine

Snabba avsked är bra, då vet barnen att mamma o pappa är trygga med att lämna mig på detta ställe :). O jag har inte sett Tova på hela veckan så kotten är nog en trygg miljö ;)!

2011-08-31 @ 19:16:20
URL: http://www.josephinediffner.blogspot.com
Postat av: Barbara mamma

Trygga barn är lyckliga och det syns på våran prinsessa vi älskar henne som hon är

2011-08-31 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0