Kurser

Många kurser igång just nu o även flera privatlektioner. De är så kul!
Man träffar väldigt många olika personer och man lär sig alltid något av att träffa en ny människa.
Jag känner mig starkt i vad Fiestad Hundklubb står för!

Sen att det fortfarande finns vissa som försöker hitta på saker för att dämpa vårt tänk och våra produkter det struntar vi i.

För mig är hunden min bästa vän och jag vill den det bästa. Jag vill ha en hund som vill vara med mig, vill arbeta med mig, vill gosa i soffan med mig. Och för att få en sådan hund måste man ge de bästa förutsättningarna för hunden. Det gäller bl a både i inlärningen och utrustningen.




En lycklig hund ger en lycklig ägare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0