Veckorna

Veckorna bara går och går. Dagarna är fulla med aktiviteter.
Anders jobbar men ska börja vara pappaledig vissa fredagar.
Jag jobbar 50 % så jag jobbar när Tova sover. Det var lite jobbigt i början men nu har jag hittat en rytm.
Måndagar är det mkt jobb för min del.
Tisdagar är det babysång på fm.
Onsdagar är det mamma/barn gympa på gymmet i Mantorp. Barnen ligger framför en medans mammorna svettas.
Torsdagar är det babaysim på kvällen, om 2 veckor kommer det vara på fredagar ist.
Fredagar, mkt jobb.
Nu har jag bara två hundkurser igång så en gång i veckan tränas det i skogen och i hallen.

Hundarn ska även rastas och aktiveras, mat ska inhandlas och lagas och självklart så myser och leker vi massa med Tovalutt.

Ibland lyxar vi till det och åker ner till mormor o morfar och äter lunch.






Kommentarer
Postat av: Cici

Oj så stor hon är nu! Gaah va tiden går fort!

2010-10-28 @ 10:46:51
URL: http://blog.ceciliamoller.com/#home
Postat av: Barbara mamma

ni är det finaste som finns miljoner med pussar till er babcia

2010-10-28 @ 10:52:16
Postat av: Maggie

Hej Alexandra! Hon är så jättesöööööt!!! gullunge - kämpa på ni men njuuuut också av bebistiden ... när hon blir stor kommer ni att sakna detta, lovar! KRAMISAR!!! maggie

2010-10-28 @ 15:31:58
Postat av: Alexandra

visst har hon blivit stor. Hon är helt bedårande våran skatt!

2010-11-06 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0