Så himla kul!

Fiestad Hundklubb bara växer o växer. Jenny och jag jobbar så bra ihop och vi drar mot samma mål!
Har precis avslutat 2 st kurser i enkel vardagssamarbete och det har varit så kul o givande.
I december skulle jag varit ledig från kurserna men vi fick in 6 st anmälningar på valpkurs så det är bara och köra =)




Det är så roligt när man gör ett bra jobb, här kommer några utvärderingar!

Du är jätteduktig och kunnig. Svar på allt! Kan varmt rekommendera Fiestad Hundklubb!

Alexandra du är en kanonbra ledare!

Fortsätt vara lika uppmuntrande o positiv mot dina elever i fortsättningen. Alla måste bara älska dina kurser. Du ger alla ögonkontakt. Jättebra!



Jag älskar mina jobb!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är jättebra:) Vilken fin hund på bilderna:P...skruttMumin:)

2010-11-28 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0