Lite jobb här och där

I helgen fick vi hjälp av några starka grabbar att flytta tankarna i värmehuset.


ja här är de klara


Mackan hjälper till att flytta plastdunkar.

Om någon är intresserad så kommer vi ha några till försäljning






Hjälpte grannarna att hämta deras ris och de hjälpte till att elda






Jag har bestämt mig att slåss med ogräset i gruset. Gör man lite varje dag så blir det skillnad. Och så mkt snyggare det blir. Vi behöver också fylla på med mera grus men man får ta en sak i taget.



Kommentarer
Postat av: jennifer

jag håller på med samma kamp. och visst blir de skillnad.

2010-05-18 @ 21:46:49
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Mia E

Och bara man vänder ryggen till så är det grönt igen. Men någon gång måste ju någon tröttna, och det måste bli gräset det!



Kämpe på!!!!



kanske ska ta en dunk, hmm till att använda min humle i;)

2010-05-18 @ 22:20:07
Postat av: Sarah

Vad hurtiga ni är!!

2010-05-18 @ 23:03:02
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0