Vårt mirakel 37 veckor

Jag är i vecka: 37
36 hela veckor + 5 dagar
Jag är i månad: 9
Antal dagar kvar till förlossning: 22

Bebis
I vecka 37 är medelkroppslängden 49 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 3000 gr. Huvudets omkrets är 34 cm.
Från och med den här veckan är inte ditt barn för tidigt född.


Jag
Jag börjar känna mig tröttare och tröttare, jag är dålig på att sova middag men ska införa detta när jag snart jobbar hemifrån.
Börjar få svullna händer och fötter när jag är igång mycket men använder stödstrumpor och skenor till händerna (de domnar bort, carpaltunnel).
Var hos barnmorskan igår, magen har börjat sjunka och magen hade inte vuxit, ev ½ cm. Lite svårt då det var en annan barnmorska som mätte förra gången.








Kläder, lakan mm till bebis är tvättade och imorgon ska vi packa BB-väskan.





Detta har jag dille på


Kommentarer
Postat av: Mia E

Coco i mellannamn?

2010-03-20 @ 18:58:29
Postat av: Alexandra

ja varför inte =)

2010-03-22 @ 10:28:16
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0