Artur till veterinär




För ett par dagar sedan fick Artur analsäcksinflammation.
Hundar har två analsäckar som de vanligtvis tömmer själva men ibland så töms de inte och då blir det inflammation. Det börjar med att säcken blir svullen som en stor bulle, sen spricker den och ut kommer brun sörja (ja vet, äckligt)
Vi åkte till veterinären och fick pencilin i 10 dagar. Det behövdes inte spolas rent då jag klämt ut allt. Varför jag skriver detta är att jag fick betala 450 kr för att få ett recept. Var inne hos veterinären i 5 min.
Han mår iaf jättebra, detta är ju ingen stor sak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram killen, krya på dig

2009-01-15 @ 16:58:23
Postat av: Dalton och Conrad

var det som hälsade

2009-01-15 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0