Uppdatering


I helgen var jag, Alexandra på Öland igen. Det var sista helgen på min instruktörsutbildning, nu väntar jag bara på svaret om jag kommer bli godkänd IMMI-instruktör eller inte.
Denna helg hade vi Lars Fält som föreläsare och han är min nya gud. Vilken information jag fått under denna helg.....han pratade om att läsa hund, ledarskap, rädsla, aggression, rangordning, språk, samarbete och kommunikation.
Orkar inte skriva mer om det nu men ska Lars ha föredrag i närheten - Gå dit, oavsätt vad han kommer prata om så kommer du lära dig så mkt om hunden.

Anders var ju gräsänkling i helgen men hade sällskap av Fliza och Artur (o alla andra djur).
Han har börjat städa i ladan, måste få lite ordning där till vintern. Han är även bytt lite bil, köpt en annan ist för skodan. Köper man något nytt så får man slänga eller sälja något annat. så har Anders sagt till mig när jag kommit hem med nya skor eller jackor...

Idag var även sotaren hos oss. Tyvärr har vi ingen stege på taket så han fick göra rent nedifrån och det gick det med.

I veckan blir det mycket kurs för min del, avslutningar mm och Anders ska fortsätta i ladan.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hello,

vad fint ni har det :-) Ja, Lars var kanon! Allt gott till dig & de 4-benta

2008-10-09 @ 21:29:45
URL: http://www.starsweepers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0