Firar, är så glad



Sitter framför datorn med ett glas vin, jag firar för fullt.
Hade avslutning på min vardagslydnad idag och det var både roligt och sorgligt.
Det roliga var att det gick så himla bra för alla, sista gången gör man ett HiH-prov, hund i hand. Ett enklare lydnadsprov. Alla kursdeltagare gick in för provet och alla lyckades.
Jag fick superbra kritik på utvärderingen och stora applåder så jag höll på att börja gråta.
Det sorgliga var att inte få ha denna grupp nåt mera...ska försöka ordna en vardagslydnad 2.

Säger det igen, jag älskar jobbet som hundinstruktör

Fick beröm för att jag vara vänlig, saklig, kunnig, förklarade tydligt och att jag hade ett stort hjärta, Kan man få bättre kritik?

Kommentarer
Postat av: Emilix

Grattis till dig vännen! Och riktigt fint beröm! :D

2008-10-11 @ 01:41:47
URL: http://emilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0