Wow vilken helg


Nu sitter Anders & jag i våra soffor och slappar och vi förtjänar verkligen det. Oj oj oj vad vi hunnit med massor denna helg.
Igår åkte vi in till Ikea, hela Linköping var också där..... vi handlade julklappar, en hylla, glögg och mat.
Under helgen har vi

* ställt in alla möbler och pyntat hallen, (det blev sååå fint, I Love It)
* tänt ljus överallt




* målat klart köksoffan (bilder kommer)
* varit i skogen och plockat granris
* fixat julbelysningen utomhus



* bakat lussekatter (lusseelefanter och hästar)




* bakat pepparkakor
* satt upp en hylla i köket



* grovstädat köket
* fikat med min familj

Utöver detta så har vi gått ut med hundar, lagat lunch och middag.



Kommentarer
Postat av: gabbie

åh jag hoppas det finns lite lussebullar tills jag kmr (A) :D

2008-12-18 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0