Babsan Barbro


Lilla flickan är fortfarande kvar hos oss, har ännu inte hittat rätt hem.
Har sagt nej till ca 10 st, ja jag är kräsen men jag vil hitta hem där de får stanna resten av sina liv och där de får vara hund.

Får Idiot frågot som:
- Kan man bli allergisk?
- Växer valpen?
- Kan man pruta?

Barbro är riktigt trevlig o näst intill rumsren.
Inatt somnade hon halv 11 och sov till halv 6 utan att kissa el bajsa inne.
Hon är super gosig och älskar allt o alla.
Vill hitta ett bra hem innan jag fäster mig för mkt.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vilka frågor, finns idioter till allt.

Har en bekant som fick jättefina schäfer valpar. Då var det en kille som ringde och var så trevlig, och efter ett tag frågar han: Är det en bra kamphund, för det är det jag vill ha?!

Hoppas ni hittar ett bra hem. hon är jättefin!

2008-08-12 @ 21:40:01
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0