Besök

Jag älskar verkligen besök, det är så kul att få visa upp vårat hus. Alla kommer med olika idéer och det är toppen.
I går var Anders på hockey och då passade både Evelina samt Josse på att komma på besök. Evelina hade med goda lussebullar och av Josse fick jag ett superfint medicinskåp......(josse har ett likadant och när jag var hemma hos henne nämnde jag att jag vill ha ett sånt)
Kul att man har vänner som vet vad man verkligen vill ha =)

I eftermiddag kommer våran målare, han ska hjälpa oss med färg mm.
Sedan kommer Ella, Danne & Tell (fint namn) på besök. Vi ska äta köttfärspaj och mysa framför brasan. Tell är Ellas schäfer som inte är så populär just nu........han har bitit sönder Ellas nya mobil som hon haft i en månad......någon mer som råkat ut för liknande =)  ???

På lördag är det fokus på lägenheten, den ska fixas och städas.
Eftersom vi inte fått internet än så blir det inget bloggande i helgen.....men
efter helgen så kommer det bilder på hur huset ser ut efter 1 vecka.....

Chao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0